Tort cu banane si capsuni



Aveti aici un tort usor de facut, gustos si super aromat! Abia astept sa apara capsunii proapeti si sa fie si mai ieftini, si atunci sa facem un tort si mai gustos..!:)
Ingrediente:

Pentru blat: 
Reteta pentru blat o gasiti AICI .

Pentru interior:
  • 2 plicuri de crema de vanilie 
  • 3 banane
  • 450 ml frisca
  • o fiola esenta de vanilie
Pentru decorare:
  • 550 ml frisca
  • bilute decor 
  • capsuni
  • gelatina rosie

Eu am facut blatul l-am taiat in 2 si l-am insiropat.
Siropul? Intr-un ibric am pus 500 ml apa in care am pus 5 linguri de zahar si am lasat sa fiarba apa si zaharul sa se topeasca. Am oprit focul si am pus 3/4 dintr-o esente de rom si l-am lasat sa se raceasca bine de tot.
Bun,  de aici incolo :
Am avut doua plicuri de crema Dr. Oetker de vanilie, le-am mixat cu 400 ml de lapte, asta pentru ca daca folosesc cantintatea de lapte recomandata, crema o sa fie prea moale.
Am mixat si frisca si apoi am amestecat-o cu cremele sa isi metina fermitatea si sa avem mai mult o crema pufoasa .


Am pus deoparte 3-4 linguri de crema si restul am impartit-o in doua parti egale.
Am insiropat bine de tot prima parte din blat, am pus o parte din crema, am taiat bananele pe lung si le-am asezat in asa fel incat sa fie acoperita toata suprafata tortului, am pus si cealalta jumatate din crema si am nivelat totul cu un cutit lat. Am pus si cealalta jumatate de blat, am acoperit toata suprafata cu cele 3-4 linguri de crema puse deoparte.
 Am mixat frisca pt decor pana cand s-a intarit. am acoperit tortul, am plasat capsunii pe tort si am preparat gelatina conform instructiunilor de pe plic.
De aici incolo se vede rezultatul. 







Instagram