Ciorba de vacuta

 


Imi place ciorba asta tare mult, mai ales gustul de leustean! E nemaipomenit si e o ciorba usoara pe care noi am facut-o ieri pentru Pastele Catolic. O "formula" care linisteste stomacul si iti da o senzatie placuta! Sper sa va placa, eu sunt innebunita dupa ea!


Ingrediente:
  • 500 gr carne de vita
  • 1 ceapa
  • 1 ardei rosu
  • 1 ardei verde
  • 2 bucati pastarnac
  • 1 bucata medie de telina
  • 2-3 morcovi
  • 2-3 cartofi
  • 1 legatura zdravana de leustean
  • Piper
  • Sare
  • 1 lingura bors magic
  • 1 lingura orez
Mod de preparare:


Se pune intr-o oala carnita la fiert si se spumeaza de cate ori este nevoie. Daca adaugi putina sare deodata cu carnea iese mai repede spuma.


Cand nu mai lasa spuma carnita, se adauga legumele tocate marunt si se lasa sa fiarba toate legumele si carnea la foc mic. Pe tot parcursul prepararii ciorbitei tineti focul pe mic pentru ca altfel o sa iasa o ciorbita tulbure 

Cartofii ii punem la fiert in coaja separat si ii punem in ciorbita taiati cuburi mici inainte de a lua oala de pe foc.Inainte cu 10-15 minute de a stinge focul se adauga orezul in ciorba. 
La sfarsit adaugam si borsul si piperul, gustam si daca mai e nevoie adaugam si sare.
Si nu in ultimul rand LEUSTEANUL, cat de mult! Asta e preferatul meu!

Noi am servit-o cu ardei iute! Pofta Buna!





Instagram