Sos de oregano

 


O prietena m-a intrebat intr-o seara cand isi comandase pizza, daca stiu cum se face sosul de oregano . Adevarul e ca nu am stiut si i-am promis ca ma documentez. Iar cum eu sunt o femeie de cuvant, hop si sosul..:)) 
L-am preparat mai din timp pentru ca diseara am sa fac niste mini-pizza si acest sos merge perfect pentru ce urmeaza..:)
Deci Roxi, sosul asta e cu dedicatie pentru tine!:)))


Ingrediente:

  • 1 ceapa medie tocata marunt
  • 2 linguri de ulei de masline
  • sare (eu am folosit sare de mare)
  • piper
  • 1 lingura mare de oregano 
  • 1/2 lingurita de cimbru
  • 1 lingurita rasa de busuioc
  • 1 lingurita de patrunjel 
  • 2-3 foi de dafin
  • 350-300 ml bulion de rosii
  • 4 catei de usturoi
  • 2 linguri de ketchup dulce (trebuia sa fac doua rosii pe aburi si sa le decojesc si sa le pun, dar am uitat sa cumpar)


Mod de preparare: 



Tocati marunt ceapa si pisati usturoiul,pregatiti toate ingredientele sa le aveti la indemana.

Se pune uleiul la incins. 

Cand e incins uleiul se pune ceapa pana devine aurie. 


Se pune sare si piper. 

Se pune si usturoiul. 

Se adauga si bulionul. 

Si ketchup-ul. 

Apoi se pun ierburile aromatice. Dafinul. 

Busuiocul, patrunjelul, cimbru si oregano cu multa generozitate ca doar al lui e sosul.:))) 
Se lasa pe foc mic 20-25 minute pana se intrepatrund toate aromele. Se lasa sa se raceasca bine de tot si apoi se da printr-o strecuratoare deasa! Cam atat !
Se lasa sa se raceasca bine de tot si apoi se da printr-o strecuratoare deasa! Cam atat !
Acum puteti sa va serviti si sa va uimiti persoanele dragi cu un sos facut in casa, super fin si super delicios, nerabdator sa se aseze pe o bucata de mini-pizza! :))






Instagram