Medalioane de rechin la grill

 


Eu, eu,..eu sunt cu medalionele de rechin, Alex zice ca nu i se pare nimic deosebit, mie imi place ca nu trebuie sa curat oase, ca e o carnita aromata, imi place textura...! Imi place, place, place..:P
Sa va zic cum il fac eu, nu musai ca asa ii si corect.

Ingrediente:


  • 3 medalioane de rechin (au avut cam 1100 grame)
  • 1 caciulie de usturoi ( asta ii mai ia din mirosul oceanului :)) )
  • zeama de la o lamaie
  • susan
  • sare de mare
  • 2 linguri ulei de masline
  • 1 lingura de oregano
  • 1 linguria de patrunjel
  • 1 lingurita de marar
  • piper
  • praf de chilli
  • o portocala,o limeta pentru stropit carnea in farfurie

Mod de preparare:

In primul rand daca il aveti congelat, atunci trebuie sa il decongelati in frigider, musai la rece.
Dupa ce e decongelat, trebuie sa incercati sa absoarbeti apa cu niste proasoape de hartie.
  Usturoiul se curata si se marunteste, se freaca medalioanele de rechin cu tot usturoiul..
Separat amestecam restul de condimente si apoi intindeti cu o lingura aceasta compozitie peste carne.
Eu l-am lasat la frigider si l-am scos dupa 30 minute cand l-am lasat sa se rumeneasca pe grill cam 4-5 minute pe fiecare parte.
Tare fain a fost ca am sevit rechinul stropit cu zeama de portocala si de limeta, am pus si niste cartofi prajiti asa de forma si un pahar de vin alb. Tare fain rechinul asta..!:))
Pofta buna dragii mei!

Ps. Pielea de pe margine nu se mananca, o puteti indeparta inainte de  a-l condimenta sau inainte de a-l manca.









Instagram