Ficat de pui in sos cu legume Bonduelle

     Mami mea draga, m-a invatat sa mananc ficatelul de pui gatit in felul asta si tot ea, bineinteles, m-a si invatat sa fac sosul. In timp,..a devenit modul preferat de preparare a ficatului de pui! Nu de alta dar in felul acesta e si mai sanatos decat sa il prajim, desigur putem sa il facem pe grill, dar atunci nu o sa mai avem sosul acesta minunat langa el cu ceapa si usturoi! Inca putin si va spun reteta..Hihi...Dupa cum ma stiti pe mine povestitoare, stiti ca as putea sa scriu aici pagini intregi fara sa postez o reteta, dar revin de unde am inceput aceasta postare si va spun ca langa acest ficat de pui in sos am aliniat o punga de legume de la Bonduelle. 
       Va spun eu cu mana pe suflet ca legumele astea-s un miracol..!:))) Serios acuma, au o punga cu cubulete de sos tartar, se pun la tigaie si in 15-20 minute maxim sunt gata! Vi le recomand! Gata cu povestile...va spun reteta acusica!

Ingrediente:

  • 500 gr de ficat de pui
  • 2 cepe medii
  • 3-4 catei de usturoi
  • 2-3 linguri de ulei de masline
  • 1 lingura de pasta de ardei (optional)
  • 3/4 cana de bulion (sau paste de tomate)
  • sare
  • piper
  • maghiran
  • rozmarin
  • patrunjel proaspat (daca aveti)
  • o punga de legume bonduelle
Noi le-am servit cu un sos de usturoi cu smantana! (evident...usturoi :))))))))))))))))))) )

Mod de preparare:

Se curata ceapa si se marunteste, nu foarte marunt. Intr-o tigaie mai adanca se pune uleiul la incins, se pune ceapa si se lasa pana cand se aureste. Se adauga pasta de ardei si bulionul, se amesteca si se mai lasa 2-3 minute. Se adauga 1/2 apa calda si se lasa sa scada sosul, cand a scazut mai adaugam 1/2 de cana de apa calda si lasam la fel sa scada sosul. O sa iasa un sos destul de gros si de aromat. Toate chestiile astea sa le faceti pe foc mic spre mediu. Adaugati condimentele, piper, maghirand, rozmarin dupa gust, si puneti si bucatile de ficat dezghetate si spalate bine pana cand apa de pe ei este limpede. Acoperiti cu un capac ficatul, lasati-l pe foc mediu si amestecati din cand in cand. Ficatul este gata in aproximativ 20-30 minute, verificati-l, cel mai bine. Adaugati la sfarsit usturoiul maruntit, sarea si patrunjelul  (optional).

Legumele cu orez le-am facut la tigaie, am pus putin ulei de masline, am pus legumele pe care nu le-am dezghetat, plus sosul tartar. Le-am lasat acoperite pe foc mic spre mediu, aproximatix 15-20 minute, am adaugat, sare, piper si maghiran.

Bineinteles ca nu se putea sa lipseasca sosul de usturoi cu smantana! :))
Pofta buna dragii mei!




Instagram