Gogosi goale



 Nu, nu ...nu am postat aceeasi reteta!:) Acestea sunt gogosile preferate a lui Alex :)
Reteta simpla ca si de placinte! Adevarul e ca am facut niste placinte in weekendul trecut, si mi-a ramas putin aluat. Alex m-a rugat sa ii fac gogosi, asa cum ii facea lui cand era mic o persoana, care ocupa un loc important in inima lui. Asa ca ...iata-le!:) Gogosile ies simple, parerea mea e ca tot mai bune sunt umplute cu ceva..!:)


Ingrediente:

  • 500 gr de faina
  • 1 cub de drojdie
  • 1 lingura de zahar
  • 1 praf de sare
  • apa calduta
  • 1 plic de zahar pudra
  • coaja rasa de la o lamaie
  • coaja rasa de la o portocala
  • ulei
  • 1 ou
Amestecati faina, drojdia, zaharul, sarea, coaja rasa de lamaie, coaja de portocala, 3 linguri de ulei si oul si framantati-le bine. In timp ce framantati adaugati treptat apa calduta ca sa obtineti un aluat elastic ce nu se lipeste de maini.
Lasati-l la framantat o ora, intindeti o foaie de 2 cm si taiati cu paharul cate o gogosica pe care o puneti in ulei incins. Pudrati-le cu zahar si savurati-le!
Pofta buna dragii mei!



Instagram