Placinte cu sunca si cascaval


      De cate ori fac placinte cu umplutura de cascaval si sunca, imi revin amintirile. Nu orice amintiri, ci cele din liceu :-) Poate va ganditi ce pot sa imparta amintirile din liceu cu o placinta. Ei, bine aflati ca multe chestii!
      De cate ori luam o hotarare de grup (de fete) sa ne luam "o pauza" de la cateva ore (1-2 ore), adica "sa fugim" de la ore, ca asta era mare provocare pentru cei neinitiati ca mine, eu eram cea greu de convins :))
(la inceput a fost mai greu, dupa aia mi-am dat drumul.) Haha...Deci, de cate ori plecam asa voios de la ore, nu chiar alergam, ne duceam intr-un anume loc unde stateam la un suc si o poveste, dar din cauza mirosului imbietor ce venea din bucatarie ne comandam cate o astfel de placinta care era humongus...:))Adica era enorma, si o serveam cu mult ketchup, un deliciu. Noi, fetele ne-am declarat total topite dupa genul asta de placinta, si uite asa amintirile din liceu pot sa se lege si de o placinta..! Si prepararea? Nimic mai simplu, aluatul de placinta deja e printre retetele postate de mine!:)
Deci, va doresc pofta buna!

Musai sa le serviti cu ketchup!


      Aici gasiti reteta de placinte, aluatul e la fel, doar umplutura difera, si anume aici puneti sunca si cascaval, eu am folosit aproximativ 300 gr de sunca Sissi si 300 gr de cascaval Rucar.
    Am mai ramas cam cu 3 placintele pe care le-am umplut cu gem. Total, undeva la 17 bucati cu sunca si cascaval si 3 cu gem. Stoc total de 20 de bunatati!
Va pup dragilor!


La fel de gustoase sunt celalate retete din sectiunea Ceva sarat!



Instagram