Raffaello



Saptamana trecuta mi-a zis Alex ca ii e pofta de ceva cu cocos, si mi-a sarit gandul la Raffaello, adevarul e ca nu am mai facut pana acum, ma gandeam ca e tare complicat,..pff..adevarul e ca mi se pare cel mai usor dulce pe care l-am facut pana acum!

Ingrediente:
  • 250 gr lapte praf
  • 200 gr zahar pudra
  • 250 gr unt
  • 150 gr arahide in coaja/alune de padure
  • 250 gr fulgi de cocos
Mod de preparare:

Se tine untul la temperatura camerei pana cand este moale si se amesteca cu zaharul pudra pana cand obtineti o spuma.
Se adauga apoi si laptele praf si se amesteca in continuare, o sa obtineti o pasta.
Dupa ce ati terminat de incorporat si laptele praf, adaugati cam 150 gr  din fulgii de cocos si cam 90 g din arahide, dupa ce le-ati decojit si sfarmat putin cu un blender. Amestecati bine pana cand obtineti o pasta omogena.
De aici incolosuper-mega-simplu, luati din pasta si formati bilute mici inmijlocul carora daca vreti puteti sa mai puneti cate o arahida. Finalul apoteotic?...tavaliti-le bine prin cocos, ...! 
Pofta buna dragilor!



Instagram