Ciorba de pui cu smantana si usturoi



Asta aduce a ciorba de burta, doar ca e cu pui! Mie imi place tare mult acrita cu putina zeama de lamaie si cu ardei iute din "mini-gradina" noastra!:)
Ingrediente:
  • 1 kg copanele de pui (piept/pulpe intregi)
  • 2 morcovi
  • 1 telina
  • 1 ceapa medie
  • 300 gr de smantana
  • 1 lingura de faina
  • sare
  • piper
  • 4-5 catei usturoi (cat de mult va place)
  • 1/2 cana de orez
  • 1 galbenus de ou
Mod de preparare:

Se pun legumele curatate si maruntite la fiert, dupa 30 min la foc mediu se adauga si pulpele, se lasa sa fiarba pulpele si se spumeaza ciorba cand e nevoie.
Dupa ce au fiert pulpele, le-am scos afara si am dat jos pielita si carnita de pe ele, am pastrat carnita pe care am tocat-o in fasiute/bucatele. 
Am adaugat orezul spalat si scurs de apa in oala, separat am amestecat faina cu smantana si galbenusul de ou. Am adaugat zeama din oala pana cand compozitia s-a incalzit si treptat am adaugat-o in oala, se lasa pe foc mic aprox 10-15 minute. Se adauga inapoi fasiile de carne de pui, se pune sare, piper si se opreste focul. Maruntiti usturoiul si adaugati-l in ciorba. Se poate pune si patrunjel, sau frunze de telina. eu am pus cateva frunze de telina tot din "gradinuta" noastra.

Pofta buna dragii mei!




Share on Google Plus

    Blogger Comment
    Facebook Comment