Mamaliga la grill - Grilled Polenta


Initial am fost surprinsa sa gasesc reteta asta, daaaaaaar m-am convins! La un moment dat mancam mamaliga goala! Ce ziceti, incercati?

Ingrediente:

  • 4 cani apa
  • 1 si 1/2 cana de faina de malai
  • 2 linguri de cascaval ras
  • 50 gr unt
  • 2 linguri de ulei de masline
  • sare
  • praf de usturoi
Mod de preparare:
Puneti apa la fiert cu 2 prafuri de sare. Cand apa fierbe adaugati "in ploaie" faina amestecand cu un tel, si continuati sa faceti asta pana cand incepe sa bolboroseasca puternic.
Opriti focul, adaugati untul si cascavalul si amestecati ca sa se obtina o compozitie omogena. Puneti un capac si lasati 10 minute. 
Puneti mamaliga intr-un vas si scufundati-l intr-altul mai mare in care puneti apa rece.

E nevoie ca mamaliga sa se raceasca ca sa o putem taia.
Eu am lasat-o cam 30 minute in apa rece.
Am pus-o pe un tocator de lemn si am taiat-o cu un cutit umezit si sters. Apoi am uns bucatile pe toate partile cu ulei de masline si am turnat si praf de usturoi putin.
Am incalzit cuptorul 20 min pe foc mediu, am pus o parte din bucati pe gratar si o parte in tigaia de teflon.


Se prajesc pe ambele parti pana cand se rumenesc.
   O sa obtineti o mamaliguta moale, pufoasa in interior si deasupra o sa fie o crusta frumoasa.
Eu promit ca o sa incerc sa le servesc ca pe niste aperitive data viitoare, de data asta le-am folosit ca si garnitura pentru Ciuperci cu legume!


Instagram