Desert cu capsuni




Intotdeauna ma apuca seara "piticii" si imi trebuie ceva dulce, asa ca in seara asta am mesterit un desert simpatic si cu multi capsuni! Sper sa va placa si voua!
Pacat ca nu am putut sa pun la fel de multi capsuni si in castronasul meu pentru ca eu sunt alergica la capsuni, dar 2-3 nu ma omoara!:P


Ingrediente:
  •  3 oua si inca 3 albusuri (mie mi-au ramas de la Pasti cateva si le tin in congelator in borcan)
  • 1/2 plic de zahar vanilat bourbon
  • 50 gr zahar tos
  • 4 linguri zahar
  • 1 lingura de praf de budinca de vanilie
  • 1 sticluta de esenta de rom (25 ml)
  • 200 ml lapte
  • capsuni
  • ciocolata pentru decor


Mod de preparare:
Albusurile de lac cele 3 oua impreuna cu albusurile ce le avem deoparte le mixam pana cand obtinem o spuma consistenta, si incorporam cle 4 linguri de zahar, cand s-a topit zaharul adaugam esenta de rom si mai mixam putin. O punem la frigider  si ne ocupam de cele 3 galbenusuri.
Galbenusurile le amestecam cu zaharul tos si zaharul vanilat si incorporam incet laptele. Punem vasul pe aburi si le amestecam timp de 8-10 minute, timp in care incorporam incet incet o lingura de budinca de vanilie!
Dupa ce luam vasul de pe aburi lasam crema sa se raceasca, apoi incorporam spuma de albusuri. Le amestecam incet sa nu se lase spuma si le punem in cupe de inghetata, boluri etc, punem un strat de crema si un strat de capsuni, etc si ornam cu ciocolata amaruie.
Pofta buna!