Mini-pizza, cuiburi de pizza









Din dorinta de a experimenta si din eterna pofta pentru pizza, m-am gandit sa mai modific pe ici si pe colo forma acestei minunatii care "se lipeste" rapid de noi, in toate formele posibile!:)) 
Am googalit si am gasit mai multe forme pentru pizza (primul "model" e dupa cel facut de Laura Sava, aici si linkul catre blogul ei: http://savalaura.blogspot.com), am vrut azi sa incerc doua "modele". Restul, data viitoare!:)

Ingrediente:
Pentru topping:
  • 200 grame sunca (eu am luat sunca Praga)
  • 400 grame ciuperci 
  • branza Chester (felii, 250 grame)
  • 50 grame de unt
  • oregano
  • piper
  • pasta de tomate
  • 1 ou
  • 2 ardei
Pentru blat:
Reteta pentru blat o gasiti  aici.

Mod de preparare:

Ne pregatim toate ingredientele necesare in timp ce dospeste blatul.


 Dupa ce a dospit, intindem o foaie mareeee, pe care o decupam cu un bol in cercuri nici mari si nici mici pe care le tratam ca pe niste pizza mari :)


Le punem in tava si le dam la cuptor.  

 Noi le-am servit cu sos de oregano facut in casa. Reteta pentru acest sos o gasiti aici.






Restul de ingrediente,le-am bagat intr-un bol si le-am blendarit (a se citi, le-am maruntit cu blenderul) pana cand am obtinut o pasta.

Aluatul ramas l-am intins intr-o foaie mare si l-am uns bine cu pasta de tomate.

Si apoi cu pasta facuta cu blenderul. 
Am rulat foaia. 
Am taiat-o. 
Am pus cuiburile in tava si le-am uns cu oul batut si le-am bagat la cuptor.

Pofta buna! 



Instagram