Chipsuri din cartofi

 
Cine nu iubeste chipsurile??? O alternativa simpla si fara E-urile din pungile cumparate este aceasta. E adevarat ca bagate la cuptor in tava sunt mult mai sanatoase, dar eu nu am avut atata rabdare, asa ca le-am prajit!:P Voi faceti cum va pofteste inimioara! Se pot servi cu diverse sosuri la un film bun impreuna cu cei dragi!
Ingrediente:
  • cartofi 
  • ulei pentru prajit
  • sare
  • piper
  • sosuri optional
Mod de preparare:

Se curata cartofii de coaja.

Se dau pe razatoare. Eu am folosit o manusa de bucatarie sa nu raman fara degetele. Daca nu aveti manusa puteti sa folositi un prosop.

Se spala feliutele de amidonul lasat si se scurg de apa.

Trebuie sa fie super subtiri sa iasa crocanti.

Inainte de a-i arunca in uleiul incins sa ii puneti pe un prosop curat sa absoarba apa de pe ei. 


Se prajesc in ulei incins si se scot cu o paleta.


 Pofta buna la rontait!:)



0 comentarii:

Trimiteţi un comentariu